▸ Moves Like Jagger - Maroon 5 ... ♬
2015年6月2日星期二
♥ posted at: @07:28
0 wishes // make a wish?




Maroon 5

Just shoot for the stars
僅是射獵星辰
If it feels right
如果那感覺對了的話
Then aim for my heart
隨後瞄準我的心
If you feel like
倘若你想要的話
Can take me away, and make it okay
你能帶我遠走,並讓一切順遂
I swear I'll behave
我保證我會端正守己

You wanted control
你曾意圖掌控一切
So we waited
於是我們等候良機
I put on a show
我全心投入演出
Now I make it
如今我成功了
You say I'm a kid
你說我還只是個孩子
My ego is big 
囂張自負且跋扈
I don't give a sh*t
我壓根毫不在乎
And it goes like this
一切就如此繼續吧

Take me by the tongue
以唇舌佔有我吧
And I'll know you
而我將更了解、熟悉你吧
Kiss me till you're drunk
吻我直至你亦沉醉其中 
And I'll show you
而我將為你展現一切
All the moves like Jagger
整個搖擺就宛如傑格的舞步
I got the moves like Jagger
我得擺動得猶如傑格的舞步
I got the moo oo oo oo oo oo oo oo oo ves like Jagger
我要舞動得如同傑格的舞步

I don’t need to try and control you
我不需要嘗試去支配你
Look into my eyes and I'll own you 
望進我的眼眸中然後我將佔有你

With the move like Jagger
隨著如同傑格的舞動
I got the moves like Jagger
我要有如傑格的舞步般搖擺
I got the moo oo oo oo oo oo oo oo oo ves like Jagger
我會像傑格的步調般舞動

Baby, it's hard
寶貝,這確實很困難
If feel like you're broken in scarred
假使這讓你感到彷彿在傷痕累累中心碎
Nothing feels right
一切都感到不對勁
But when you're with me 
但當你與我在一起
I'll make you believe
我將會讓你深信
That I've got the key
我握有那些關鍵、解答

Just get in the car
只要坐進車內
We can ride it
我們可以恣意馳騁
Wherever you want
無論你渴望什麼
You decide it
一切由你來決定
If you wanna steer
若你希望由你交手掌舵
I'm shifting gears,
我會立刻變速、換檔
I'll take it from here
我會斷定自己就到這裡了

And it goes like this
一切就這樣繼續吧

Take me by the tongue
以唇舌歡愉我吧
And I'll know you
而我將更認識、熟悉你吧
Kiss me till you're drunk
親吻我直到你亦陶醉其中 
And I'll show you
而我將為你展露一切
All the moves like Jagger
整個搖擺就如同傑格的舞步
I got the moves like Jagger
我得擺動得猶如傑格的舞步
I got the moo oo oo oo oo oo oo oo oo ves like Jagger
我要舞動得宛如傑格的舞步

I don’t need to try and control you
我不需要嘗試去操縱你
Look into my eyes and I'll own you 
望進我的眼眸中隨後我將佔有你

With the move like Jagger
隨著如同傑格的舞動
I got the moves like Jagger
我要有如傑格的舞步般搖擺
I got the moo oo oo oo oo oo oo oo oo ves like Jagger
我會像傑格的步調般舞動

You wanna know
你想要深入了解
How to make me smile 
該如何逗我開心
Take control own me just for the night
今夜就讓你掌有我的全部
And I share my secret
而要是我向你分享我的秘密
You're gonna have to keep it
你必須得保守不宣
Nobody else can see this
沒有任何人能夠知曉
So watch and learn
所以好好看著我,多學點
I won't show you twice
我不會為你重複示範第二次 
Head to toe, oh baby, rub me right
從頭到尾,噢、寶貝,好好迎合我
But if I share my secret
但要是我向你共享我的秘密
You're gonna have to keep it
你必須得守口如瓶
Nobody else can see this
沒有任何人能夠知曉

Take me by the tongue
以唇舌取悅我吧
And I'll know you
而我將更認識、了解你吧
Kiss me till you're drunk
吻啄我直到你亦沉醉其中 
And I'll show you
而我將為你展現一切
All the moves like Jagger
整個搖擺就猶如傑格的舞步
I got the moves like Jagger
我得擺動得如同傑格的舞步
I got the moo oo oo oo oo oo oo oo oo ves like Jagger
我要舞動得宛如傑格的舞步

I don’t need to try and control you
我不需要嘗試去掌控你
Look into my eyes and I'll own you 
望進我的眼眸隨後我將佔有你

With the move like Jagger
隨著如同傑格的舞動
I got the moves like Jagger
我要有如傑格的舞步般搖擺
I got the moo oo oo oo oo oo oo oo oo ves like Jagger
我會像傑格的步調般舞動

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011